Waarom mailfunnel de voordelen voor je bedrijf automatisch verkopen

Wat zijn de voordelen van een mailfunnel?

Mailfunnels zijn een super praktische manier om automatisch meer klanten te krijgen. Toch lijkt niet iedereen enthousiast over deze vorm van marketing en zijn er veel misvattingen die ondernemers ervan weerhouden ermee aan de slag te gaan. Dat is jammer want het kan je juist heel veel opleveren. In dit artikel leer je wat de belangrijkste voordelen zijn voor jou, je klant en je bedrijf!

Leer hoe een mailfunnel jou automatisch meer omzet en klanten oplevert >>

Een simpele vraag waardoor je enorm kan gaan groeien met je onderneming

Ontdek jouw grootste groeikans: stel jezelf 1 simpele vraag

Wil je meer resultaat halen uit je bedrijf? Daar hoef je niet heel diep voor te graven. De oplossing ligt meer voor de hand dan je denkt. Vandaag laat ik je zien hoe je door het stellen van één vraag helder krijgt waar de beste groeikans ligt.

Leer door welke vraag jij enorm kan gaan groeien > >

Hoe maak je een mailfunnel automatisch verkopen met je lijst

Een onweerstaanbare verkoop mailfunnel in 5 stappen

Een super effectieve manier om te verkopen is de mailfunnel. Dat is een serie van ‘voorgeprogrammeerde’ mails die automatisch verstuurd wordt. Hij start zodra je website bezoeker iets downloadt en eindigt als jouw dienst verkocht is. Hoe cool is dat? Deze volautomatische verkoopbutler bespaart je veel tijd en is eenvoudig te maken. Maar hoe maak je hem zo krachtig, dat hij jouw dienst ook echt verkoopt? Vandaag geef ik je de 3 essentiële ingrediënten en voorbeeldmails voor een onweerstaanbare mailfunnel.

Hoe maak je een onweerstaanbare mailfunnel? >>

Verchil MailChimp ActiveCampaign

Waarom ActiveCampaign veel beter is dan MailChimp

Je e-maillijst is dé motor achter jouw online succes en dé manier om een duurzame relatie op te bouwen met je klant. Niet voor niets hebben alle succesvolle ondernemers een goede en ‘warme’ lijst. Hoe groter die is, hoe meer omzet. Zo simpel is het. Een goed mailsysteem is belangrijk. Tot voor kort was dat voor mij: MailChimp. Tot ik merkte dat ik er niet mee kon doen wat ik écht nodig had. Mijn zoektocht bracht me de oplossing waar ik wél tevreden over ben.

Lees waarom ik geloof dat dit systeem jouw marketing gaat boosten! >>

regelmaat en continuiteit in nieuwsbrieven

7 praktische manieren om regelmaat en continuïteit te krijgen in je nieuwsbrieven

Regelmatig een nieuwsbrief sturen: een must voor elke ondernemer!

Als je regelmatig waardevolle informatie stuurt aan je lijst, blijf je op het netvlies. Blijf je ‘hangen’. Word je een ‘bekende’. En word je steeds meer de persoon naar wie ze willen luisteren en van wie ze leren. Als je goede dingen zegt, tenminste, da’s wel belangrijk, natuurlijk 😉

Als je het consequent doet, bouw je een duurzame relatie op met je abonnees. Want je helpt, inspireert en geeft handige tips. En daarvoor zijn ze je dankbaar. Dus naar wie gaan ze als ze (betaalde) hulp nodig hebben? Precies! Naar jou! Omdat ze jou kennen, waarderen, en vertrouwen.  Gaaf, hè?

Maar wat als het dreigt te versloffen, bij gebrek aan inspiratie of door drukte? >>

9-manieren-om-je-lijst-te-laten-groeien

9 slimme manieren om je lijst automatisch te laten groeien

Heb jij een e-maillijst? Mooi! Dan weet je vast waarom die zo belangrijk is. Hoeveel adressen staan er op? 30? 150? Dat is niet echt veel. Hoe snel groeit hij? Met maar een paar adressen per maand? Da’s weinig. Ik ben bang dat je daar niet echt klanten mee krijgt. Daarom heb ik vandaag een paar super eenvoudige tips voor je, waarmee je je lijst aanzienlijk sneller laat groeien.

Lees 9 super eenvoudige manieren om je lijst te vergroten (waardoor je meer klanten bereikt) >>

1 minuut meditatie voor je bedrijf - ondernemer

Waarom een korte (3 min.) meditatie mij veel meer oplevert (dan eentje van een half uur)

Ik denk dat ik nogal ADD ben.

Niet dat het door de dokter geconstateerd is hoor, maar ik spring van de ene interesse op de andere. Mijn hele leven al. Ik vind gewoon zo veel dingen leuk! Het heeft voordelen: ik weet van veel dingen wel een beetje. Maar het nadeel is dat ik het lastig vind iets af te maken, of bijvoorbeeld mijn gedrag te veranderen. Op een gerichte, doelbewuste manier. De ‘spring’- neiging komt altijd weer om de hoek kijken. En dan wordt het bereiken van een doel wel erg lastig.

Lees wat ik gedaan heb; dit is subliem! >>

Meer kliks (conversie) met je nieuwsbrief

Hoe geef je dat laatste ‘duwtje’ (meer kliks)?

Als je mijn ABC klikstrategie toegepast hebt (vorige artikel), mag je verwachten dat je lezers actie ondernemen en doorklikken naar jouw blog of aanbieding. Maar als dat niet of te weinig gebeurt? Dan heeft je lezer last van Twijfel. Hoe het komt dat je lezer twijfelt en hoe je zijn bezwaren wegneemt, daarover gaat dit artikel.

Zet je lezer nog sterker aan tot actie >>

Hoe krijg je meer kliks in je nieuwsbrief?

Hoe zet je je lezer aan tot actie (meer kliks)?

Stop jij veel tijd en aandacht in je nieuwsbrief? Wil jij je lezers raken en in beweging krijgen? Maar lukt dat niet goed? Ik heb een eenvoudige strategie gevonden, waardoor je lezers makkelijker in actie komen. Na het lezen van dit artikel weet jij precies hoe je meer kliks krijgt.

Krijg meer kliks door deze krachtige strategie >>

oplossing custom 404 pagina

Een zelfgemaakte 404 (Page Not Found) pagina in 1 minuut

Toen ik een mooie 404 wilde maken, moest ik PHP gaan leren. Ik dacht No Way! Dat moet makkelijker kunnen. En het kan. Lees hier hoe jij zelf een 404 pagina maakt en koppelt in 1 minuut.

Lees hoe jij dat makkelijk zelf doet! >>