1 minuut meditatie voor je bedrijf - ondernemer

Waarom een korte (3 min.) meditatie mij veel meer oplevert (dan eentje van een half uur)

Ik denk dat ik nogal ADD ben.

Niet dat het door de dokter geconstateerd is hoor, maar ik spring van de ene interesse op de andere. Mijn hele leven al. Ik vind gewoon zo veel dingen leuk! Het heeft voordelen: ik weet van veel dingen wel een beetje. Maar het nadeel is dat ik het lastig vind iets af te maken, of bijvoorbeeld mijn gedrag te veranderen. Op een gerichte, doelbewuste manier. De ‘spring’- neiging komt altijd weer om de hoek kijken. En dan wordt het bereiken van een doel wel erg lastig.

Lees wat ik gedaan heb; dit is subliem! >>

Meer kliks (conversie) met je nieuwsbrief

Hoe geef je dat laatste ‘duwtje’ (meer kliks)?

Als je mijn ABC klikstrategie toegepast hebt (vorige artikel), mag je verwachten dat je lezers actie ondernemen en doorklikken naar jouw blog of aanbieding. Maar als dat niet of te weinig gebeurt? Dan heeft je lezer last van Twijfel. Hoe het komt dat je lezer twijfelt en hoe je zijn bezwaren wegneemt, daarover gaat dit artikel.

Zet je lezer nog sterker aan tot actie >>

Hoe krijg je meer kliks in je nieuwsbrief?

Hoe zet je je lezer aan tot actie (meer kliks)?

Stop jij veel tijd en aandacht in je nieuwsbrief? Wil jij je lezers raken en in beweging krijgen? Maar lukt dat niet goed? Ik heb een eenvoudige strategie gevonden, waardoor je lezers makkelijker in actie komen. Na het lezen van dit artikel weet jij precies hoe je meer kliks krijgt.

Krijg meer kliks door deze krachtige strategie >>

oplossing custom 404 pagina

Een zelfgemaakte 404 (Page Not Found) pagina in 1 minuut

Toen ik een mooie 404 wilde maken, moest ik PHP gaan leren. Ik dacht No Way! Dat moet makkelijker kunnen. En het kan. Lees hier hoe jij zelf een 404 pagina maakt en koppelt in 1 minuut.

Lees hoe jij dat makkelijk zelf doet! >>

404 pagina conversie

Hoe je 404 (Page Not Found) pagina klanten kan opleveren

De meest klantonvriendelijke pagina is 404: ‘Pagina Niet Gevonden’. Iedereen heeft hem. Jij ook. Hij is bedoeld als service, maar bereikt vaak het tegendeel en verjaagt klanten. Het kan ook anders. Leuker. Waardevoller. En als je het slim doet, levert het juist klanten op! Hoe? Dat vertel ik je vandaag. 

Hoe je eenvoudig je conversie verhoogt >>

Bezwaren en voordelen van e-mailen

5 bezwaren tegen e-maillijsten en waarom ze niet waar zijn

Beginnen met een e-maillijst zien zelfstandigen vaak niet zitten. Bang dat het te weinig oplevert of te veel tijd kost. Vandaag noem ik de 5 vaakst voorkomende bezwaren en leg uit waarom die niet waar zijn. En waarom jij vandaag nog een e-maillijst moet beginnen (als je meer omzet wilt).

5 bezwaren tegen e-maillijsten en waarom ze niet waar zijn >>

5 essentiele wordpress plug-ins

5 plug-ins die je niet mag missen

Je website moet voor jou werken en niet andersom. Net zoiets als een auto, zeg maar. Vandaag geef ik je mijn lijst van 5 favoriete plug-ins, die niet mogen ontbreken in jouw website. Ze maken het bijhouden makkelijker, geven een seintje als er iets mis is of zorgen dat hij hoger komt in Google. Must Haves en … Gratis! Bij elke plug-in vertel ik hoe die heet, wat hij doet en waarom jij hem moet gebruiken. Ik ga er hier wel van uit dat je weet wat plug-ins zijn, waar je ze vindt en hoe je ze installeert.

5 plug-ins die niet mogen ontbreken in je website >>

hoe maak je een testimonial

Vertel nooit hoe goed jij bent!

Op je website laten zien hoe goed jij bent, is natuurlijk belangrijk. Potentiële klanten geven hun geld alleen uit aan iemand die ze vertrouwen. Maar hoe overtuig je hen ervan dat jij de meest geschikte persoon bent? Zonder jezelf op de borst te kloppen? Of jezelf op afgrijselijk doorzichtige manier de hemel in te prijzen? Het antwoord is simpel: neem  testimonials op in je website. Vandaag geef ik je 7 dingen doe je moet weten over testimonials.

7 dingen die je moet weten voor een sterke testimonial >>

Over Ons About Us

Over Ons: de belangrijkste pagina van je website (die iedereen vergeet)

Geef je bezoeker wat hij zoekt

De Over Ons moet jou een gezicht geven, laten zien wie je bent en waar je voor staat. Met een goede Over Ons kom je helemaal tot je recht, waardoor bezoekers jou gaan ‘liken’. Het kan zelfs het begin zijn van een nieuwe opdracht! Maar … hoe maak je een sterke Over Ons? Hoe voorkom je dat het een op-je-borst-kloppend-wat-ben-ik-toch-geweldig verhaal wordt. Waardoor bezoekers zich zuchtend afwenden? Vandaag geef ik je belangrijke tips, die zorgen dat jouw Over Ons staat als een huis.

Verbeter de (bijna) belangrijkste pagina van je website >>

waarom activecampaign redenen

3 redenen om te kiezen voor een e-mail service (zoals ActiveCampaign)

De voordelen, hoe het werkt en waar je nog even op moet letten

Mailen aan grotere groepen (klanten, abonnees op je nieuwsbrief) kan je op allerlei manieren doen. Met Outlook, een WordPress plug-in of met een e-mailservice. Maar wat kan je nou het beste kiezen? Ik adviseer een e-mailservice. Zoals ActiveCampaign. In dit artikel leg ik precies wat de voordelen zijn, hoe het werkt en waar je op moet letten.

Lees waarom dit ook voor jou de beste keus is >>