Ontwerp de perfecte rode loper op je website, die zorgt voor meer klantgesprekken en omzet

Je website ziet er goed uit. Top design. Professionele foto’s. Een blog.

En… een formulier zodat geïnteresseerden contact met je kunnen opnemen.

Toch heeft dit je omzet niet vergroot.

En dat is balen. Want het doel van je gloednieuwe website was juist: meer aanvragen krijgen van klanten.

Je hebt je hoofd er al vaak over gebroken en elk stukje tekst al 10x verbeterd. Maar helaas…

Elke dag loop je omzet mis.

Je weet het. Maar hebt geen oplossing.

Alle eerdere hulp ten spijt.

Internetmarketing Strategie Sessies Thijs van Halewijn

Frustrerend als je website geen klanten oplevert

Thijs van Halewijn - Onlione Marketing & Business Coach

Een slimme rode loper veranderde alles

De eerste jaren van mijn bedrijf volgde ik braaf de meest uiteenlopende adviezen. Tot ik ontdekte dat iets niet klopte. Ik volgde niet mijn pad, maar dat van anderen. Hun methode. Hun ‘maniertjes’. Het stond me steeds meer tegen en mijn omzet bleef onvoorspelbaar. Ay!

Rigoureus hakte ik de knoop door, stapte uit een paar ‘marketing-bubbels’ en ging op zoek naar mijn eigen weg. Met succes.

Dankzij een integere coach leerde ik mijn website af te stemmen op wie IK ben. Maakte ik duidelijk waarom mensen bij MIJ moeten zijn. En kon ik duidelijk vertellen waarom mijn aanbod zo waardevol is.

Een slim opgezette rode loper was de kers op de taart: het bracht alles bij elkaar + zorgde wél voor meer verkoopgesprekken.

Sindsdien stroomt het, krijg ik de meest inspirerende klanten en heb ik een omzet die mij alle vrijheid geeft.

Het goede nieuws: jij kan dit ook leren…

  • Marketing Power met Thijs van Halewijn

Mijn programma “Krijg Klanten Met Je Website” levert exact op wat het belooft: klanten die dankzij jouw website contact met je opnemen

Na afloop van “Krijg Meer Klanten Met Je Website”

  • Staat haarfijn op je website wie jij bent en wat je voor mensen kan betekenen
  • Snappen bezoekers diréct waarom ze bij jou moet zijn
  • Staat je aanbod glashelder en aanlokkelijk in de etalage
  • Zorgt minimaal één ijzersterke rode loper voor het (automatisch) werven van leads
  • Heb je een marketing- en salesplan waarmee je bezoekers naar je website trekt

2 maanden lang mijn onvoorwaardelijke hulp bij jouw positionering & rode loper

Liesbrecht Lambrecht positieve review over Thijs van Halewijn

Liesbeth Lambrecht | Zaakvoerder Impact Organisatiecoach

Aanrader als je aanmoddert met je teksten en het er nu toch écht van moet gaan komen

“Het werd tijd om werk te maken van het uitschrijven van mijn aanbod en nieuwe website. Al maanden kwam het er niet van tot ik besloot Thijs zijn hulp in te schakelen.

Door de maandelijkse calls werd ik uitgedaagd om stevig aan de slag te gaan. Via vaste sjablonen hield Thijs me bij de les en kreeg ik stap voor stap helder welke boodschap ik precies wilde vertellen.

Resultaat? Binnen twee weken lanceer ik mijn nieuwe website en aanbod. Daarnaast zie ik helderder dan ooit de weg voor mijn bedrijf.

Dankjewel Thijs voor je kritische oog, no-nonsense aanpak, gericht advies en vooral oprechte betrokkenheid. Een aanrader als je merkt dat je nu vooral aanmoddert met je teksten of online aanbod en het er toch écht eens van moet gaan komen”

Stabiele omzet en meer rust

“Naast mijn werk als beroepsmuzikant, verdien ik mijn brood met improvisatielessen, coaching van muzikanten en de 4 boeken die ik heb uitgebracht. Mijn probleem? Ik ben creatief, mijn ideeënstroom is groot en ik maak graag mooie en nieuwe dingen. Daardoor werd ik steeds drukker, maar leverde het me te weinig op.

Ik heb Thijs’ advies gevraagd hoe ik het best mijn productenlijn en klantroute verbeter en mijn omzet vergroot. Dat is heel goed gelukt en daar ben ik blij mee!

Ik heb geleerd hoe ik de energie die ik er al ingestopt heb aan de voorkant, verzilver aan de achterkant. Bijvoorbeeld door meer betalende klanten te halen uit de verkoop van mijn boeken. Met een concreet opvolgproduct, inclusief de prijs, de aanpak en zelfs de precieze invulling van dat product!

Ik zie ook hoe ik klanten die een betaald traject afgerond hebben, verleid om met mij te blijven werken. Dit is slim, want ze kennen me al! En het voordeel voor mij is: ik krijg stabielere inkomsten. Win-win. En het geeft me veel meer rust.

Eigenlijk had ik al veel, maar maakte er niet slim gebruik van. Nu zie ik hoe dat beter kan. Meer als systeem, met samenhang. Het overbodige eruit en losse dingen met elkaar verbinden. Dit is een duidelijker route voor mijn klanten, het is overzichtelijker voor mezelf en het levert me meer op :-)!

Werner Janssen positief over Thijs van Halewijn

Werner Janssen | Saxofonist, Coach, Auteur van 4 boeken over improviseren | Improcircle

Inge van Boxelaer | endocrinoloog AZ St-Lucas Ziekenhuis & consulent Universitair Ziekenhuis in Gent

Als arts zocht ik een integere manier om mijn product te verkopen: dat is gelukt

“Ik liep al een jaar rond met plannen om mijn online programma over diabetes technologie te lanceren. Als ziekenhuis arts ben ik druk en ik wilde het in korte tijd neerzetten. Ik had behoefte aan accountability.

Thijs heeft alle kennis in huis. Ik hoefde niet allerlei cursussen te volgen, maar had één iemand die mij precies kon geven wat ik nodig had. Dat heeft mij veel tijd bespaard.

Zijn programma heeft een geregisseerde aanpak. De stappen maken dat je vooruitgang maakt en het gedaan krijgt. Dat er ook echt iets afgerond wordt. En dat had ik nodig. Ik wil snel to-the-point dingen afvinken en door naar het volgende ding!

Ik vond het vooral moeilijk om te gaan lanceren voor geld. Als arts voelt het niet passend om je eigen product te promoten. Dus zocht ik een manier om mijn integriteit te bewaren bij het aanprijzen van mijn eigen product. Ik droomde ervan om dat te doen op een manier waar ik me goed bij voel, zonder dat het pusherig wordt. En dat ik het ook zou durven. En dat is gelukt!

Ik ben nu ook veel beter overtuigd van de waarde die ik breng. En laat geen moment onbenut om uit te leggen waarom ik doe wat ik doe. Ik ben daar zelf zekerder in en kan kansen veel beter benutten als die zich aandienen.

Dit is een aanrader voor iedereen die goed is in zijn vak, maar niet in online marketing. En die bereid is de diepte ermee in te gaan. Want dit is de beste manier om je programma ook echt te lanceren, om het gedaan te krijgen”.

Geen enkele kans meer missen om leads om te zetten naar klanten

Mijn aanpak

Online marketing is 1-op-veel communicatie. In alles wat je online zegt moet jouw ideale klant zich herkennen, zodat hij voelt en weet: bij die moet ik zijn!

Daarom help ik je gedurende 2 maanden 1-op-1 om jouw ideale klant, aanbod en verkooppad uit te werken. 100% solo en gericht op JOU, dus zonder ‘anderen’ die jouw proces vertragen. En ook geen vermoeiende ‘masterminds’ met ondernemers die lang niet zo ver zijn als jij.

Door mijn kritische vragen en persoonlijke aandacht, krijg jij kristalhelder op papier wat je moet zeggen om je klant te overtuigen. Ik geloof, het werkt van binnen naar buiten. Ik help je om dat ‘wat jij zit te willen’ naar boven te halen, zodat je het ook echt bij je klant over het voetlicht kan brengen.

2 maanden lang krijg je mijn persoonlijke feedback op wat je online communiceert: je posts, blogs, salespagina, over mij, sociale profielen: alles wat gericht is op het verkopen van je aanbod. Zodat het de slagkracht krijgt die het verdient.

Zo mis jij geen enkele kans meer om leads om te zetten in klanten

Esther Stevens positief over Thijs van Halewijn

Esther Stevens | Spiritueel Coach, Teacher, Medium, Healer

Wat jouw hulp me heeft opgeleverd? In 1 woord: richting

Je hebt me duidelijk gemaakt dat mijn pijn (waar ik destijds doorheen gegaan ben) belangrijk is om te delen. Ik hield dat heel erg voor mezelf, omdat ik dacht, dat is mijn verhaal. Nu zie ik dat dat WEL belangrijk is. Niet om in het drama te zitten, maar wel om te delen wat is er gebeurd en waarom ik ben gaan doen wat ik doe. Dat is waardevol, inspirerend en bevrijdend!

Ik weet nu veel beter wie ik moet aanspreken, waar die pijn zit van mijn klant. En dat is echt een pluim voor jouw sturing. Het punt is, jij stelt een vraag, maar liet me niet gaan met het antwoord. Je pakte me bij de kraag en zei: ‘Wat wil je nou eigenlijk zeggen?’.

Je hebt me geholpen om to-the-point te komen, je hebt me daarin getraind en dat is echt een verdienste van jou.

Nu ik duidelijk weet wie ik wil aantrekken, kan ik dat helder verwoorden. Het staat op mijn website en ik krijg ook precies die klanten die ik zo graag wil”.

Thijs heeft mij geholpen met het scherp neerzetten van mijn nieuwe ‘winkel’

“Na vier jaar werken als eindredacteur van televisieprogramma’s zowel als in mijn biografiebureau, werd me duidelijk: ik moest een knoop doorhakken. Ik had net twee grote tv-projecten voor KWF Kankerbestrijding gedaan en werkte aan zes biografieën tegelijk! Dit kon zo niet doorgaan.

Ik koos voor wat ik het liefste doe: het schrijven van biografieën van bekende en onbekende Nederlanders.

Dus moest ik me toeleggen op een nieuwe website, online zichtbaarheid en vindbaarheid in Google. Ik had behoefte aan een professionele blik: gericht op mijn eigen specifieke situatie.

Via zijn webinar kwam Thijs op mijn pad en het voelde meteen goed. Omdat ik geleerd heb vaker te luisteren naar mijn intuïtie, heb ik een Zoomgesprek aangevraagd en dit traject bij hem afgenomen.

In twee maanden heeft Thijs me begeleid bij het opzetten van mijn nieuwe website, het schrijven van mijn e-book, een sterke pitch én email-funnel.

Ik verdien al meer dan 30 jaar mijn brood met schrijven, maar zelfs de grootste auteurs hebben altijd een redacteur aan hun zijde. Thijs heeft mij geholpen met het scherp neerzetten van mijn nieuwe ‘winkel’.

De sjablonen die hij me stuurde, zorgden meteen voor structuur. Vandaaruit hebben we samen gebrainstormd hoe ik alles moest aanpakken en invullen.

Al heb je nog zulke goede ideeën, uiteindelijk gaat het om de implementatie. Deze week gaat mijn website live. Thijs heeft er zijn goedkeuring aan gegeven. Dat geeft een geruststellend gevoel.”

Edwin Gitsels | Biografiebureau Dit Is Je Leven

Mijn doel is: jou een krachtige online groeispurt geven

Doel van dit traject: jou een krachtige online groeispurt geven (aanscherpen ideale klant, leren verwoorden waarom jouw aanbod dé oplossing is & ontwerpen van de meest effectieve verkooproute om jouw aanbod te verkopen)

  • Gestructureerde aanpak volgens de 4-PVR + B.L.I.E.P.™ methode
  • 4 x 1½ uur Zoom (uitwerken opdrachtensheets, feedback, strategie)
  • 4 x Zoom (half uur): nabespreken/verbeteren bijgewerkte sheets
  • 24/7 contact via e-mail (voor vragen + feedback op documenten en/of webpagina’s)
  • Voorafgaand aan en tijdens het traject krijg je praktische sjablonen en invulsheets, zodat we onze tijd goed benutten
  • Doorlooptijd 8 weken

PS: de 8 weken starten bij de eerste dieptesessie van 1 ½ uur (Zoom), in de praktijk hebben we al contact vanaf het bestelmoment: om de voorbereidende opdrachten af te stemmen, de aanpak te bepalen, etc.

Henk Jelt Hoving positieve review over Thijs van Halewijn

Henk Jelt Hoving | Eigenaar The HACCP Company (tools voor de hygiënecode in de horeca) & Certified StoryBrand

Dit lijkt op Story Branding, maar gaat veel dieper

“Ik moest wel even slikken toen ik zijn aanbod kreeg, maar twijfelde geen seconde. Ik wist: deze man kan mij helpen! Thijs is een goede coach. Iemand die inspireert, motiveert en je in de juiste richting laat denken.

Zijn kracht is de persoonlijke aanpak. Zijn 1-op-1 benadering, de structuur en samen aan de slag met de uitwerking. Dat is heel anders dan hoe het vaak gaat. Meerdere mensen in een groep. Eén iemand wordt als voorbeeld geholpen en dan moet je zelf maar uitzoeken hoe jij het dan moet doen. Thijs’ aanpak is 100% persoonlijk. Hierdoor ben je ook echt geholpen.

Hij dwong me om dingen op papier te zetten en we zijn er samen grondig doorheen gegaan. Net zolang tot we zeiden: “Ja, dit is het!”.  

Thijs heeft me opnieuw leren denken. Door de modellen en sjablonen ontdekte ik waarom juist ik het probleem van mijn klanten zo goed kan oplossen. Daarmee spreek ik hen directer aan en krijg ik hen makkelijker over de streep.

Een voorbeeld waarom ik dit zo’n geslaagd traject vind, is dat ik de juiste heb woorden gevonden waar mijn klanten op aanhaken. Zo postte ik een bericht op LinkedIn met een verwijzing naar zorgeloosheid. Je gebruikt mijn tools voor een ‘zorgeloze’ hygiëne (= het verlangen van mijn klant). Ik kreeg meteen reacties. Dit was het woordgebruik van mijn klant! Een bedrijf nam contact met me op en zij zijn nu een van mijn grootste klanten! Alleen door dat ene woordje in mijn tekst! Dát is het bewijs dat dit werkt.

Wat Thijs doet lijkt op Story Branding. Maar zijn traject is een uitbreiding daarvan: het is Story Branding Plus Plus. Dit gaat veel dieper.

Het is geschikt voor mensen die vaak een hogere opleiding hebben, veel kennis hebben, en het lastig vinden hun klant te overtuigen met geschreven taal. Die blijven hangen in de vertaalslag naar een sterke website en daardoor klanten mislopen.”

Focus op één product & rode loper

“Toen Covid roet in het eten gooide van mijn bloeiende bedrijf, besloot ik mijn Yoga Studio te sluiten en mijn werk helemaal online te brengen. Ik maakte een bibliotheek met 200 video’s en 5 verschillende online programma’s. Daarnaast ontwikkelde ik een iOS-app voor mijn BIEB.

Al snel merkte ik dat mijn aanbod enorm versnipperd was geraakt. De transitie was een soep geworden: teveel programma’s en losse eindjes. Ik wilde er verbetering in brengen, maar dat lukte mijzelf niet. Wat ik ook probeerde, ik kwam ik er niet uit. Ik had iemand nodig die met me meekeek en mijn kon helpen met het aanbrengen van structuur. Daar heeft Thijs me mee geholpen.

Eerst moest ik een punt op de horizon kiezen en focussen op het uitwerken van 1 product. Dat werd Mind Your Body TV (de Online Yoga Studio). Het werd een heel mooi en goed uitgewerkt online aanbod, met een abonnementsvorm en online community. Ik was er enorm happy mee.

Daarna hebben we het verkooppad opgezet. Vanuit een E-book download (over de Mind Body connectie) komen mensen automatisch terecht in een rode loper (mailfunnel) en worden ze opgewarmd met waardevolle tips. Via de online Kickstart 5-daagse krijgen ze een mooi voorproefje van hoe ik werk. Daarna volgt een uitnodigende Call To Action naar een adviesgesprek, van waaruit ik mijn programma verkoop. Zo worden lezers op een natuurlijke manier, zonder te pushen of neppe teksten naar mijn online product geleid. Het is nu veel effectiever dan hoe het voorheen was.

Dit traject is een aanrader als je snel en efficiënt je aanbod in de markt wil zetten.”

Rita Vaessen positieve review over Thijs van Halewijn

Rita Vaessen | Medisch Fitness Specialist, Yoga Docent, eigenaar Mind Your Body

Arjan van Leeuwen | Eigenaar/oprichter PartnerSelect

Ik schreef te formeel…

“Een goede mailfunnel om lezers om te zetten naar klanten: al jaren (ik overdrijf niet!) vond ik dat ik die moest gaan maken. Ik had wel iets, maar dat waren niet meer dan 3 simpele nogal feitelijke mailtjes. In de trant van “Heb je het ontvangen?”, een “Wist je dat?” en klaar. Eigenlijk wist ik niet wat ik moest schrijven.

Ik deed het puur op gevoel en mijn teksten waren nogal formeel. Ook omdat ik niet helder had waar mijn klant van wakker ligt. Ik vond het lastig om mensen aan te spreken op hun probleem (de pijn van single zijn). Ik ben daar ook wel terughoudend in, Calvinistisch.

Samen met Thijs gingen we op zoek. Hoe kan ik mijn klanten het best aanspreken? Wat lééft er bij hen? Waar bied ik precies de oplossing voor? En hoe vertalen we dat naar klare tekst, zodat mijn boodschap ook echt overkomt.

Thijs was een fijne stok achter de deur. Hij gaf me alles wat ik nodig had: goede blauwdrukken, praktische sjablonen en gerichte feedback op wat ik geschreven had. Dit is een stoomcursus van 2 maanden, waarmee je iets krijgt wat je nu niet hebt: inzicht in je klant, vertaald naar goede tekst in je mailfunnel en sterke call to actions waar ze op reageren.

Mijn mailfunnel staat! En dat was mijn doel. Mijn verwachtingen zijn uitgekomen. Ik heb gekregen wat ik wilde én op een hele prettige manier.

Een aanrader voor iedereen die bereid is de tijd te investeren.”

Als ik nu de vraag krijg: “Wat doe je precies?”, dan heb ik mijn antwoord klaar

“Ik worstelde al 2 jaar met het maken van een goed aanbod. Na meerdere trajecten (over het opzetten van een online bedrijf, het gebruiken van LinkedIn en het automatiseren van mijn verkoop) was dat nog steeds niet concreet. Zo kwam ik bij Thijs. Ik had vertrouwen in hem vanwege de structuur zoals hij die hij aanbiedt. In zijn challenge bijvoorbeeld, maar ook in zijn programma Lanceer Je kennis Online. Dat had me enorm geholpen.

Thijs pakte de koe bij de hoorns en zei: “Als je blijft twijfelen over je doelgroep en niet weet waar die van wakker ligt, komt je aanbod er nooit!”.

Dus begonnen we bij mijn niche. Hij opperde dat midden management mijn zone of genius is. Hij had gelijk maar ik wilde dat niet meer in de zorgsector doen (dat hield ik voor gezien). Zo kwamen we op midden managers in de zakelijke wereld. En dat luchtte op. Ik werd er blij van!

Toen was zijn vraag: waar zit die midden manager dan mee? Ik kreeg er mijn vinger niet achter. En eerlijk gezegd had ik de neiging om die vraag uit de weg te gaan. Ik zette liever hup, iets op mijn website. De 4 vragen en de PVR van Thijs zetten me echt aan het denken. Ze dwongen me ermee aan de slag te gaan. Dat was fijn. In die zin ben ik wel geconfronteerd met mezelf. 🙂

Thijs is sterk in het geven van voorzetjes. Moeiteloos verwoordt hij wat mijn klant denkt en wil horen! Hij schudt dat gewoon uit zijn mouw. Ik dacht: “Dit is precies wat ik doe en wat ik mijn klant leer! Pf, hij zégt dat zomaar. Perfect. Ik hoef het alleen nog maar op te schrijven…

Mijn aanbod is nog niet klaar, maar dat hoeft ook niet om de markt op te kunnen. Door gratis groeigesprekken, hoor ik vanzelf wat mijn klanten willen en stem ik mijn aanbod daarop af. Dat was een eyeopener: dat ik dat eerst kan doen, voordat ik mijn online aanbod maak.

Het mooiste resultaat? Als ik nu de vraag krijg: “Wat doe je precies?”, dan heb ik mijn antwoord klaar. “Ik help midden managers in de zakelijke markt om te floreren”. Ik kan nu heel compact en treffend uitleggen waar ik voor sta. En daar ben ik heel happy mee!”

Mirella Markus positieve review over Thijs van Halewijn

Mirella Markus | Verandercoach

Heleen ter Avest positieve review over Thijs van Halewijn

Heleen Ter Avest | Executive coach, Life coach en EQ-specialist. Oprichter Managers-EQ

Thijs leest door de ogen van je doelgroep

“Thijs’ toegevoegde waarde voor mij was de combinatie van duidelijk en direct zijn, maar op een plezierige manier. Hij zei me altijd de harde waarheid. Als die onverbloemd maar wel prettig gebracht wordt dan werkt het, dán leer ik in flow.

Zijn coaching en sjablonen leiden je door het proces. Met mijn nieuwste e-book heb ik daardoor een gigantische verbeterslag gemaakt.

Thijs kan zich erg goed verplaatsen in veel typen mensen, leest mee door de ogen van je doelgroep en geeft vanuit die positie enorm waardevolle feedback.

Wat ik geleerd heb? Ik schrijf bondiger en helderder, heb nog scherper waar mijn klant op aan- of afhaakt en heb meer vertrouwen dat wat ik schrijf aanspreekt.

Daardoor kom ik er online met veel meer plezier en vertrouwen mee tevoorschijn. Dat blijkt wel uit de vele leuke en waarderende reacties uit mijn netwerk op mijn e-book. Een zakenvriend/positieve criticus, die al jaren meeleest met mijn ‘schrijfsels’, zei er dit over: “Het is een prachtig boekwerkje geworden. Ik vind dit by far je beste prestatie op schrift!””

Ineens vond ik de juiste woorden voor mijn missie!

“Ik heb hier écht wat aan! Het stimuleert mij enorm om het beste uit mezelf te halen, waardoor ik ook het beste kan geven uiteindelijk…

Ik krijg steeds meer (zelf)vertrouwen, ook wat mijn online training betreft. Dat ik van de week ineens de juiste woorden vond voor mijn missie heeft mij ook zo’n flinke boost gegeven. Dat komt mede door jouw inspirerende gesprekken en het mij bij de les houden (op het rechte padje…zeg maar).

Ik kan het wel van de daken schreeuwen hoe goed dit voelt. Wilde ik gewoon even aan je kwijt! Dank dank dank! Groetjes, Mirjam :-).”

Mirjam Schrauwen - positieve testimonial over Thijs van Halewijn

Mirjam Schrauwen | Het GeluksLab

Jij doorziet direct hoe het anders moet…

“Ik wilde mijn aanbod online gaan aanbieden, alleen vroeg ik me af: hoe dan? Er zijn templates en voorbeelden zat te vinden, maar jij hielp mij hoe ik die stap voor stap moest invullen. Die vertaalslag, die is goud waard! Nu weet ik hoe ik het kan aanpakken.

Je bent van cut-the-crap, daar hou ik van. Jij doorziet direct hoe het anders moet en wat ik eigenlijk zeg, dus wat erónder zit.

Dit kan ik aanbevelen aan ondernemers die al een tijdje bezig zijn, die hun sporen offline hebben verdiend en nu die online slag willen maken.”

Nicoline Huizinga | Business Clarity Strategist, Coach, Speaker, Author

Dit bracht ons de essentie van onze business

“Het was vanaf het begin duidelijk: dit wordt geen speeltuin. En dat is goed. Het heeft ons bij de essentie van onze business gebracht & veel meer opgeleverd dan ik aanvankelijk had gedacht.

De feedback die we kregen was duidelijk en eerlijk, zonder er doekjes om te winden of rond de pot te draaien.

Dit is echt voor een ondernemer die de startfase voorbij is en denkt: “Hoog tijd dat ik nu eens echt online zichtbaar ben”. Omdat hij een groeispurt wil maken. Of zoals wij, een nieuw traject wil lanceren naast zijn bestaande aanbod.”

Bart De Waele | De Tafel, KMO-coach en Loopbaancoach

Amai, hier zit wel vaart in!

“Als ik nu vergelijk met waar we eerst stonden en waar we nu staan, dan voel ik mij krachtiger, ben ik mij meer bewust van onze marktpositie.

Thijs is altijd grondig voorbereid, waardoor we echt het gevoel hebben, Amai, hier blijft wel vaart in zitten.”

Ingrid De Ryck | De Tafel, KMO-coach en Loopbaancoach

Kaf scheiden van het koren

“Mijn aanbod is veel beter afgestemd op mijn klant (Low, middle en high-end).

Met als resultaat: bestaande klanten houd ik langer vast en nieuwe klanten zeggen vaker ja.

Ik kan sneller het kaf van het koren scheiden.

Een aanrader!”

Eric Fennis | Eigenaar RiflebirdMusic

Onze sessie terugverdiend in 48 uur

Heerlijk hoe Thijs te werk gaat. Hij stelt de juiste vragen. Is kritisch, op een prettige manier.

Binnen 48 uur had ik onze sessie terugverdiend. Een veelvoud daarvan!

Van harte aan te raden.”

Jolanda Wicherson | Ondernemerscoach
[Zakenvrouw van het jaar, Flevoland]

In 2 weken een nieuw product geïntroduceerd

“Dankzij de super gestructureerde aanpak van Thijs, kon ik gerichte keuzes maken en binnen 2 weken mijn nieuwe product introduceren.

Zonder deze sessie had ik daar een jaar over gedaan”

Wendy Marsman | Auteur en Mindsetcoach

Shyama Sewpersad - testimonial Thijs van Halewijn

Je gaat diep (en toch blijft het luchtig)

“Dit heeft me absoluut verder gebracht. Ik zal onze sessies nog missen.

Wat jou typeert is dat je heel open bent en ook heel kritisch. Je gaat echt diep op de dingen in, neemt het serieus, maar het blijft wel luchtig.

Daar werd ik ook weer in meegenomen (ik ging er ook extra hard mijn best voor doen :-)) en realiseerde me daardoor heel erg het belang van de onderwerpen die we bespraken.”

Shyama Sewpersad | Webontwikkelaar SSWebs

Victor Mooren positief over Thijs van Halewijn Businesscoach

Meer verkoop via mijn mailinglijst

“Ik heb nu het fundament voor een ijzersterk marketingmodel.

Mijn bereik is gegroeid en ik verkoop meer via mijn mailinglijst.

Een aanrader voor iedereen die wil leren hoe je dit concreet doet in de praktijk.

Leerzaam, Thijs, bedankt!”

Victor Mooren | Personal Trainer
[Best beoordeelde coach van 2021 obv klanttevredenheid]

Het resultaat? Veel groter dan de investering!

“Na afloop had ik een klare visie en een reeks concrete korte termijn acties, waarmee ik onmiddellijk aan de slag kon.

Het resultaat is veel en veel groter dan de investering.

Echt een aanrader.”

Hilde Termote | Consulente, Body&mind programma’s in Marokko

Conny Markgraaf positieve beoordeling Thijs van Halewijn

Goede pakkende teksten voor de promotie van mijn boek 

“Dankzij de training van Thijs van Halewijn heb ik mijn onderneming overzichtelijk kunnen maken. Ook werd helder wat de essentie is van mijn boek over baby’s: “Ik ben er… Wat nu?”

Deze kennis kan ik gebruiken voor mijn posts en mijn website kraamverdieping. Het is zoveel gemakkelijker nu met goede pakkende teksten.

Dankjewel daarvoor Thijs ! Je verstaat je vak!

Conny Markgraaf | Kraamverdieping
Schrijver boek: “Ik ben er… Wat nu? Wat baby’s weten en wij niet”

Helena Janssens positieve beoordeling Thijs van Halewijn

Door zijn levendige voorbeelden snap je pas echt waar het om gaat

“Klanten kwamen vooral uit de kring die mij al kennen. Nu wilde ik buiten die groep geraken en daar komt best wat bij kijken. Om allemaal boeken te lezen over hoe dat moet, heb ik geen tijd voor.

Thijs heeft me hele goede begeleiding gegeven en stelde de juiste vragen. Hij is ook kritisch, want mijn antwoorden waren vaak niet goed genoeg. Dat was soms confronterend, maar wel heel helpvol.

Het was alsof hij in mijn schoenen stond en enthousiast verwoordde wat ik aan de buitenwereld zou moeten verkondigen. Dat was heel tof. De theorie weten is niet genoeg: door zijn levendige voorbeelden snap je pas echt waar het om gaat.

Ik weet nu hoe ik de aandacht krijg voor wat ik doe en dit kan ik gebruiken om klanten warm te maken voor mijn aanbod”

Helena Janssens | Zaakvoerder PuurHelena (Keramiek, natuurbeleving & creativiteit)

wil jij net als Rita, Werner, Inge, Bart, Esther, Edwin, Henk Jelt, Jolanda (en al die anderen) een website die wél klanten oplevert?

*

Boek vandaag jouw gratis clarity call,
dan bespreken we of dit voor jou geschikt is